Spacer po Twojej nieruchomości bez umawiania oglądania nieruchomości? To możliwe! Dzięki wirtualnym spacerom nasi Klienci zobaczą Twoją nieruchomość bez konieczności umawiania się na miejscu. To nowoczesne narzędzie to najlepszy interaktywny sposób na zaprezentowanie nieruchomości potencjalnym Klientom.
Jak to działa?
Wirtualny spacer to multimedialna prezentacja stworzona przy użyciu zdjęć z kamery sferycznej. Agent wykonuje zdjęcia otoczenia, budynku, klatki schodowej, wszystkich pomieszczeń, a nawet widoku z okna czy balkonu. Następnie w specjalnym programie montujemy spacer - dzięki zastosowaniu najnowszych technik, oglądający może poczuć się jakby rzeczywiście był na miejscu - za pomocą myszki w swoim komputerze lub ikonek w tablecie bądź smartfonie może poruszać się po wszystkich pomieszczeniach, obracać głowę o 360 stopni, spoglądać w dół i w górę. Co najważniejsze wirtualny spacer wykonujemy do każdej oferty, którą mamy w sprzedaży. Usługa, tak jak wszystkie nasze działania związane z profejsonalnym przygotowaniem oferty, jest oczywiście bezpłatna.
Prezentacja online - jeszcze większe możliwości
Każdą nieruchomość z naszej oferty jesteśmy w stanie zaprezentować naszym Klientom poszukującym również w formie prezentacji online. Agent podczas wideorozmowy oprowadza po nieruchomości i odpowiada na ewentualne pytania. Podczas prezentacji online również wykorzystujemy wirtualny spacer - Agent oprowadza Klienta po nieruchomości tak jakby prezentował ją na żywo. Jeżeli Sprzedający chce uczestniczyć w takiej prezentacji - zapraszamy! W prezentacji online mogą uczestniczyć obie strony.
Co zyskasz?
- oszczędność czasu - wirtualny spacer po Twojej nieruchomości będzie dostępny przy ofercie 24/h, co oznacza, że Klienci poszukujący nieruchomości mogą "odwiedzać" ją przez cały czas, bez konieczności umawiania dogodnego dla obu stron terminu prezentacji,
- bezpieczeństwo i tylko zdecydowani Klienci - ograniczenie liczby oglądających do realnie zainteresowanych Twoją nieruchomością,
- nieograniczony zasięg oferty - możemy zainteresować ofertą Klientów, ktorzy mieszkają w innych miastach lub za granicą i nie mają możliwości uczestniczenia w prezentacji osobiście.