Masz doświadczenie na rynku nieruchomości? Zależy Ci na współpracy ze znanym i doświadczonym biurem? Oprócz wysokich zarobków cenisz sobie stabilną współpracę? Świetnie tafiłeś/aś! Sprawdź, co oferujemy i dlaczego warto być częścią naszego zespołu.
Misja i doświadczenie
Od 2000 roku aktywnie tworzymy rynek nieruchomości w Trójmieście. W tym czasie zrealizowaliśmy tysiące transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości. Misją naszej firmy jest bycie najlepszym biurem nieruchomości na Pomorzu. Wieloletnie doświadczenie, zdobyta wiedza i wspólnie wypracowane standardy, pozwoliły nam na stworzenie efektywnego modelu współpracy, w którym najważniejsze jest dla nas zadowolenie naszych Klientów i współpracowników. Dbamy i rozwijamy każdy aspekt, który decyduje o tym, że to właśnie z nami decydują się współpracować najlepsi Agenci. Stabilna współpraca, najwyższe prowizje, ciągły rozwój, wyjątkowa atmosfera, atrakcyjne nagrody motywacyjne, indywidualne podejście i innowacyjne narzędzia - to tylko kilka z naszych mocnych atutów, które są naszą wizytówką, i które wyróżniają nas na tle innych.
Rekrutacja i oczekiwania
Do rekrutacji nowych osób podchodzimy indywidualnie. Doceniamy determinację, konsekwencję i pracowitość. Aktualnie do współpracy zapraszamy osoby posiadające min. 3 lata doświadczenia w pracy Agenta nieruchomości. Jeżeli współpracujesz z inną agencją, ale rozważasz zmianę, możesz śmiało wysłać do nas swoje CV - gwarantujemy Ci dyskrecję!
Wynagrodzenie i motywacja
Oferujemy dwa modele współpracy, w których to determinacja decyduje o przyszłych zarobkach. Dajmy wybór, aby każdy sam mógł zdecydować na jakich zasadach chce z nami współpracować. Dodatkowo zawsze gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie. Doceniamy również zaangażowanie naszych Agentów, oferujemy atrakcyjne nagrody miesięczne i roczne. Najlepsi z najlepszych - Super Agenci - mogą liczyć na bonusy i dodatkowe przywileje. Doradca Roku otrzymuje egzotyczną wycieczkę dla 2 osób. Dzięki osiągniętym wynikom nasi Agenci zwiedzili m.in.: Tajlandię, Meksyk, Australię i Dominikanę.
Współpraca i zespół
Nasz zespół to ludzie energiczni, pełni pasji i zaangażowania. Jesteśmy nastawieni na współpracę, dzielimy się wiedzą, razem zdobywamy doświadczenie, a przede wszystkim wyznaczamy sobie nowe cele i wyzwania. Wspieramy się, motywujemy i pamiętamy o przestrzeganiu wspólnie ustalonych zasad. To bardzo ważne, aby móc tworzyć zgrany zespół.
Początki i wsparcie
Wiemy, że sukces osiąga się wspólnymi siłami, dlatego od samego początku dbamy o solidne wdrożenie naszych Agentów. Zapewniamy pakiet trwających kilka dni szkoleń wstępnych, przekazujemy wiedzę i przedstawiamy standardy według, których działamy. Po rozpoczęciu pracy gwarantujemy wsparcie i pomoc doświadczonych Doradców. Co miesiąc organizujemy również Śniadanie z Mistrzem – podczas spotkania nowi Agenci mają okazję zadać pytania i poznać tajniki pracy naszych najlepszych Doradców. Powołaliśmy również Dział Wsparcia Agenta (więcej o Dziale Wsparcia Agenta znajdziesz tutaj) - blisko 20 specjalistów (obsługa Klienta, marketing, księgowość, HR, fotografowie, graficy, informatycy), którzy codziennie wspierają pracę naszych Agentów. Dzięki temu nasi Doradcy mogą skupić się tylko i wyłącznie na sprzedaży i pozyskiwaniu nowych Klientów. Wszelkie sprawy związane z przygotowaniem, marketingiem i promocją ofert leżą po stronie działu. Dział odpowiada również za rozliczenia, organizację szkoleń i imprez integracyjnych oraz wsparcie techniczne.
Rozwój i szkolenia
Nigdy nie spoczywamy na laurach. Dbamy o rozwój i stale podnosimy kwalifikacje. Dzięki Akademii Rozwoju Agenta (więcej o Akademii Agenta Nieruchomości znajdziesz tutaj) nasi Doradcy co miesiąc mają możliwość uczestniczenia w szkoleniach z zakresu m.in.: psychologii sprzedaży, zarządzania czasem, sztuki negocjacji. Oprócz organizacji cyklicznych szkoleń wewnętrznych, Agenci mają możliwość wzięcia udziału w kursie organizowanym przez Stowarzyszenie Pomorskich Pośredników w Obrocie Nieruchomościami. Szkolenie kończy się egzaminem i zdobyciem licencji Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami PFRN. Tylko od początku tego roku licencję uzyskało już 4 naszych Agentów.
Innowacyjne narzędzia i dedykowane rozwiązania
Wiemy jak pomocne w pracy są odpowiednie narzędzia. Dbamy, aby nasi Agenci mieli dostęp do najnowszych rozwiązań dedykowanych dla rynku nieruchomości. Stale rozwijajmy i inwestujemy również w swoje zaplecze techniczne. Do naszych wewnętrznych potrzeb uruchomiliśmy narzędzia takie jak:
- Przestrzeń Agenta – dostępna tylko dla naszych współpracowników strona internetowa, w której znajdują się m.in. wszystkie nasze materiały szkoleniowe, standardy, audiobooki, materiały marketingowe, kontakty, itp. – wszystko, czego potrzebujemy na co dzień, uporządkowane i w jednym miejscu.
- Sklep dla naszych Agentów – wewnętrzna platforma, na której nasi Agenci mogą dokonywać zakupu materiałów reklamowych i promocyjnych za pomocą przydzielonych im punktów. Aktualnie w sklepie znajduje się blisko 70 produktów. W każdym miesiącu Agenci składają około 150 zamówień.
Integracja i akcje charytatywne
Spędzamy wspólnie czas i poznajemy się nie tylko w pracy. Dzięki cyklicznym imprezom firmowym budujemy dobrą atmosferę i integrujemy się. Nasz zespół to także ludzie o wielkich sercach. Co roku przed świętami Bożego Narodzenia organizujemy bieg charytatywny i aukcję podczas, której licytujemy zebrane przez nas fanty. W ubiegłym roku w zorganizowanym biegu wzięło udział ponad 213 osób (o historii akcji Partnerzy Dzieciom przeczytasz tutaj). Z zebranych pieniędzy udało nam się wesprzeć finansowo i rzeczowo m.in.: Dom Samotnej Matki Caritas w Matemblewie, Puckie Hospicjum Św. Ojca Pio i Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Oliwie.